Award

Junior Office Manager

Werkervingsplaats of reïntegratie

voor 8 per week, flexibel in te delen

The International Award for Young People is wereldwijd een van de grootste programma’s waarin de ontwikkeling van jongeren centraal staat. Het programma wordt in meer dan 130 landen uitgevoerd en miljoenen jongeren nemen er wereldwijd aan deel. De Nederlandse organisatie bestaat alweer meer dan 25 jaar en maakt deel uit van The Duke of Edinburgh’s International Award met het hoofdkantoor in Londen. 

The International Award is een 'non formal educational' programma: een methode voor niet-formeel leren. Talentontwikkeling, zelfstandigheid en maatschappelijke betrokkenheid van de jongeren tussen de 14 tot en met 24 jaar staat centraal. Het programma biedt een structuur waarbinnen jongeren verschillende soorten (zelf gekozen) activiteiten buiten schooltijd ondernemen. Ze stellen zichzelf doelen op het gebied van 1. Vrijwilligerswerk, 2. Sport en 3. Talentontwikkeling en proberen dat binnen een bepaalde periode te bereiken. Afsluitend gaan ze op een avontuurlijke zelfgeorganiseerde expeditie: een trip van minimaal 1 nacht waarbij de jongeren zelf de route uitstippelen en voor hun overnachting zorgen. Daarbij worden ze begeleid door een vrijwilliger: de Awardbegeleider, waarbij zoveel mogelijk 'zelf doen' voorop staat. Na het afronden van alle activiteiten, ontvangen ze voor die prestatie tijdens een groots feestelijk event een Bronzen, Zilveren of Gouden Award.

In de afgelopen maanden hebben we als stichting een enorme interne verandering ondergaan. Nu zetten we de volgende stap naar groei en impactbeleving te optimaliseren. Een belangrijke uitdaging want dit zal ons helpen om de groei van the International Award te waarborgen.

De Managementassistent fungeert als een energiek steunpunt binnen the International Award en werkt nauw samen met de directeur. Je levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van anderen. Daar ben je je steeds van bewust. Je bent dienstverlenend en klantgericht ingesteld, doet graag wat voor een ander en kunt mensen vriendelijk te woord staan. Als opeens alles anders loopt dan verwacht, dan komt jouw improvisatietalent goed van pas. Je bent super stressbestendig en alert. Je hebt vaak veel dingen tegelijkertijd op je bord liggen, dus je schakelt moeiteloos over van de ene klus naar de andere. Je ziet knelpunten van tevoren, wacht niet af en neemt meteen maatregelen. Je durft beslissingen te nemen. Ben jij daarbij ook nog eens probleemoplossend én besluitvaardig, dan ben jij de Management Assistent die wij zoeken!

Je taken

Het voeren van correspondentie (zelfstandig en veelal in het Engels); Het plannen van vergaderingen en notuleren; Personele zaken (o.a. verwerken van vakantiedagen, contracten en het trainingsprogramma); Algemene secretariaatswerkzaamheden zoals telefoonbehandeling, het verwerken van post en email, correspondentie, het onderhouden van in- en externe contacten en overige voorkomende (ad-hoc) werkzaamheden. Faciliteren en organiseren van bijeenkomsten, conferenties, reis- en overnachtingsmogelijkheden etc; Financiële administratie; verwerken en betalen van facturen, facturen sturen, verwerken in simpel in/uit bestand. Eventcoordinatie: mede organiseren en coordineren van events zoals trainingen, Award festival, Ambassadeurs Event, teamuitjes. 

Je profiel

  • Een opleiding op HAVO - niveau aangevuld met een secretariële opleiding (bijv. Schoevers Officemanagement of MBO - Directiesecretaresse/Managementassistent niveau 4);
  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • Flexibel inzetbaar voor 8, meer uren vanaf 2022 mogelijk maar geen eis;
  • Ruime ervaring met het MS-office pakket; we werken met Teams en Sharepoint;
  • Ervaring met Salesforce is een pré;
  • Zelfstandig en in teamverband kunnen werken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels;
  • Een representatief voorkomen en kunnen omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Accuratesse, prioriteiten kunnen stellen, structuur kunnen aanbrengen en overzicht houden;
  • Een flexibele, proactieve en servicegerichte houding;
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio Den Bosch en in het bezit van een rijbewijs.

Wat bieden we

Een mooie functie bij een kleine stichting die deel uitmaakt van een grote internationale organisatie. Ruimte dus om te ontwikkelen, groeien en ambities waar te maken van ons en van jezelf. Met een team dat staat voor talentontwikkeling & maatschappelijke betrokkenheid en dat gelooft in de impact van ons programma; jongeren voor te bereiden op de maatschappij. Dát verdient iedere jongere in Nederland en daar gaan we voor. De functie wordt gesubsidieerd door het Threefunds, het bruto maandsalaris bedraagt €1875,- op basis van 40 uur (€ 375,11 op basis van 8 uur) -exclusief vakantiegeld. 

Interesse?

Ben je een jonge starter en wil je werkervaring opdoen? Of zoek je een fijne werkplek voor je reïntegratie? Dan zien we je motivatiebrief en CV graag tegemoet. Voor meer meer informatie over de vacature kan je contact opnemen met Patricia de Ruijter, patricia.de.ruijter@award.nl.

 

 

Awardverhalen

Ook in het bedrijfsleven is de Award relevant / 'De waarde van het Award programma is voor mij op lange termijn steeds meer zichtbaar geworden. Dit met name door het feit dat ik meer dan tien jaar na het afronden van het programma, hier nog steeds de vruchten van pluk.'

Alexander Davits Gouden Award houder

'De waarde van het Award programma is voor mij op lange termijn steeds meer zichtbaar geworden. Dit met name door het feit dat ik meer dan tien jaar na het afronden van het programma, hier nog steeds de vruchten van pluk.'

Lees verder Alle verhalen